|
Dragon OTS IP gradov.no-ip.info Witam mam do zaoferowania server ip gradov.no-ip.info acc marker http://gradov.no-ip.info:71/
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Naiko
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15:48, 13 Lut 2006 Temat postu: FAQ |
|
|
Prosze o podawania w tym dziale ciekawych scripts do OTS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Undead
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: Czw 0:08, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
To jest na orshabaal_exori
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Undead
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: Czw 0:09, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_FIRE
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_SOUND
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_SOUND
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 2) * 1.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 2) * 2.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
TO jest na banshee_sonar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Undead
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: Czw 0:10, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jak cos jeszcze chcecie pisac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzior
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 0:22, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
ale o co z nim i chodzi ze inni ludzie beda mogli uzywac tez ?? npisz fast to wklieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Undead
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: Czw 0:24, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No naiko mowil ze mam to napisac a on juz bendzie wiiedziec gdzie wkleic no to napisalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzior
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13:51, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
aha pogadam z nim thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 14:22, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Undead sporo znasz xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Naiko
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 14:23, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Nom zna i bardzo dobrze xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzior
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 15:10, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
heheh jeszce ich niewleilem jak naiko bedzie u mnei to sie tym zajmie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Naiko
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:51, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
HEHE Nom ale undead daj jeszcze orshabaal_deadsthar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Undead
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: Czw 23:52, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
ok dam a co jeszcze jak cos pisac do mnie jeszcze cos tam sie znajdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Undead
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: Czw 23:53, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 4.0
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 5.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
To jest na orshabaal_deathstar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Naiko
Administrator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 23:36, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
O dzienki jak wejde kiedyś do kondzior to zrobimy obiecuje ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|